۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۴۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84246466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر:ساز کار تولید و توزیع سیمان در این استان مشکل دارد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت باتوجه به اینکه نبود سیمان منجر به نارضایتی بخش‌های مختلفی در استان شده این امر نشان می‌دهد ساز و کار تولید و توزیع این محصول مشکل دارد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود:  نبود سیمان در استان بوشهر منجر به تعطیلی پروژه‎های عمرانی شده و باید شرایطی فراهم شود تا کمبود سیمان برطرف شود.

 وی یادآورشد: برای فعال سازی پروژه های عمرانی باید تا روز چهارشنبه هفته جاری لیست تمام پروژه‌های سیمان‌بر به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه تا سیمان آنها براساس اولویت تامین شود.

استاندار بوشهر گفت: دستگاه‏‌های نظارتی باید با تمام توان با متخلفان خط تولید و توزیع سیمان در استان برخورد قاطع داشته باشند.

گراوند ادامه داد: به هیچ وجه زیبنده نیست استاندار به دنبال تامین سیمان پروژه‌ها باشد در همین زمینه مدیران مسئول باید تلاش کنند تا نارضایتی مردم از نبود سیمان در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وی افزود: سهمیه سیمان مورد نیاز مردم باید به نحوی فراگیر توزیع شود تا عطش این بخش هرچه زودتر فروکش کند.

استاندار بوشهر گفت: وضعیت سیمان در فضای رسانه ‎ای استان تبدیل به یک نگرانی شده که با تدابیر انجام شده و بهبود روند تولید و توزیع تلاش می‌شود به زودی این کمبود برطرف شود.

گراوند گفت: تمام واحدهای عرضه سیمان مکلف هستند حواله صادر کنند چون از این طریق میزان سیمان تولیدی و توزیع شده استان مورد کنترل بیشتری قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین در رابطه با واحدهایی که سیمان مورد نیاز مردم را تامین می‎ کنند نیز خریداران باید پروانه ساختمانی خود را ارائه کنند.

گراوند در خصوص صادرات سیمان اظهار کرد: مدیریت ارشد استان مخالفتی با صادرات سیمان ندارد و تولیدکنندگان استانی در صورت تامین نیاز استان می‎ توانند تعهد صادراتی خود را اجرا کنند.

وی افزود: با واحدهای تولیدی که انبارهای خود را به هر دلیلی در حالی مملو از سیمان می‌کنند که بازار با کمبود روبرو باشد بعنوان واحدهای احتکار کننده برخورد قانونی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha