۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84244826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیّران خویی حدود ۵.۵ میلیارد ریال در طرح "هدایت" مشارکت کردند

ارومیه- ایرنا- مدیرآموزش و پرورش خوی با بیان اینکه طرح هدایت با هدف تهیه تبلت دانش آموزی دراین شهرستان اجرا می شود، گفت: تاکنون برای اجرای این طرح، پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از خیّران جمع آوری شده است.

غلامرضا نظرعلیلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان خوی در مجموع دانش آموزان شهری و روستایی، ۱۳ هزارنفر از گوشی هوشمند جهت بهره برداری از فضای شاد و تحصیل محروم هستند.

وی طرح هدایت را تکمیل کننده کمک های انسان دوستانه و طرحی خوب عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم از این طریق بتوانیم به دانش آموزان بی بضاعت از طریق خرید تلفن همراه و تبلت کمک کنیم تا از افت تحصیلی و بازمانده از تحصیل و آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: طرح هدایت با عنوان "هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس یک مدرسه" برای اجرای عدالت آموزشی و برخورداری همه دانش آموزان از برنامه‌های آموزشی در شبکه شاد اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خوی اظهار داشت: تعدادی از دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، از شیوه های دیگر آموزش همچون مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی که توسط گروه های آموزشی شهرستان تهیه شده است،استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا، طرح هدایت علاوه بر آثار مستقیم و زمینه سازی برای بهره مندی دانش آموزان از برنامه های آموزشی و پرورشی در بستر شبکه شاد، نوعی فرهنگ سازی در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار محسوب می شود.

۶۴ هزار و ۶۲۰ دانش آموز خوی، معادل ۷۸ درصد جمعیت دانش‌آموزان این شهرستان، تحت پوشش شبکه شاد  بوده و به صورت آنلاین و زنده آموزش های پایه تحصیلی خود را دریافت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha