استاندار: ۷۰۰ معتاد متجاهر در لرستان شناسایی شد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ۷۰۰ معتاد متجاهر در استان شناسایی شده که علاوه بر ضرورت جمع‌آوری و بهبود، ارائه آموزش‌های لازم برای بازگشت موثر آنها به جامعه نیاز است.

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و محرومیت زدایی لرستان با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: یکی از این طرح ها ایجاد و راه اندازی مرکز نگهداری معتادان با همکاری سپاه، بسیج و سایر دستگاه های اجرایی است.

وی ادامه داد: میانگین معتادان متجاهر در لرستان نسبت به سایر استان ها کمتر است اما این تعداد نیز قابل قبول نیست و باید با همکاری همه دستگاه های مرتبط کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اصلی در ساخت و راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ۲۰۰ نفره خرم آباد بر عهده سپاه استان بود تصریح کرد: معتادان از لحاظ فکری محروم و مستضعف هستند و جامعه باید برای پذیرش دوباره آنان کمک کند چراکه ارزش این اقدامات، کمتر از مدرسه سازی نیست.

استاندار لرستان گفت: یکی از دلایل اصلی بازگشت دوباره معتادان به مصرف مواد مخدر، نبود شغل و بی اعتمادی جامعه به آنان است بنابراین باید آموزش های حرفه ای و شغلی در مراکز ترک اعتیاد یک اولویت باشد.

۱۸۶ طرح عمرانی و محرومیت زدایی روز چهارشنبه با هدف اشتغالزایی و کمک به نیازمندان در لرستان افتتاح شد که مرکز جامع ترک اعتیاد خرم آباد با اعتبار هشت میلیارد تومان از جمله این طرح ها است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha