۸۵ درصد از تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در خمین جذب شد

خمین - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین گفت: ۸۵ درصد از تسهیلات ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی تخصیص شده برای اشتغالزایی این نهاد حمایتی امسال در این شهرستان جذب شده است.

« جواد داودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۷۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال منابع مالی از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد حمایتی مصوب شد.

وی بیان کرد: ۲۲۶ مددجوی این نهاد حمایتی در خمین امسال  برای دریافت ۸۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزا به بانک‌های عامل معرفی شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) شهرستان خمین اضافه کرد: ۱۵۷ نفر از این متقاضیان موفق به دریافت ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات  شدند.

داودی، اشتغال ایجاد شده با این تسهیلات را در بخش‌های خدمات، کشاورزی، دامداری و اشتغال خانگی عنوان کرد.
وی  یادآور شد: اشتغالزایی پایدار به منظور توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهداف مهم این نهاد حمایتی است و  ۱۰ درصد از مددجویان باید هرسال توانمندسازی شده و از چرخه حمایتی خارج شوند.  
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و هشت هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری آن زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha