۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 3197
کد خبر: 84241113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا یک هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی در لرستان را تعطیل کرد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: شیوع ویرورس کرونا یک هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی خصوصی و دولتی را در استان تعطیل کرد.

حشمت اله امان الهی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان الیگودرز در فرمانداری شهرستان اظهار داشت: در پی شیوع کرونا در حوزه میزبانی مسابقات، برگزاری مسابقات، همگانی و قهرمانی آسیب های زیادی به ورزش استان وارد شد.

وی بیان کرد: بیش از ۵۵ پروژه ورزشی در استان غیرفعال بودند، که از این تعداد ۴۰ پروژه آن را فعال کردیم و چندین پروژه رو به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: پیست اسکی تمندر مهمترین پروژه ورزشی استان در شهرستان الیگودرز به بهره برداری می رسد که  ۵۰ هزار مترمربع وسعت دارد که در فاز اول امکانات و زیرساخت های تله سیژ، برق رسانی، تسطیح و آماده سازی ، آسفالت آن انجام شده است و در فاز دوم آن احداث مدرسه اسکی و امکانات رفاهی آن  در سال آینده انجام می شود.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های وزارت ورزش توسعه ورزش در مناطق روستایی است که در این راستا تامین اعتبار چمن مصنوعی روستاهای ده نصیر و ززم  انجام شده که طی سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: طی تفاهم نامه بنیاد علوی  با اداره کل ورزش تعداد ۶ زمین چمن مصنوعی تعریف شده است که می طلبد با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان کار زیرسازی  این زمین ها صورت پذیرد.

وی گفت: پروژه های ورزشی شهرستان الیگودرز هم از نظر کیفی و هم سرانه نسبت به سایر نقاط استان دارای وضعیت بهتری است.

فرماندار الیگودرز با توجه به اینکه تاکنون اقدامات موثری در ارتباط با جوانان در شهرستان صورت گرفته است گفت:   با یک سیاست گذاری صحیح در ساماندهی امور جوانان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود که بخشی مختص به منابع اعتباری می باشد تمامی دستگاه های اجرایی موظفند در این راستا همکاری موثرتری داشته باشند.

ماشااله نعمتی افزود: جوانان به عنوان نیروی محرکه ای در جهت پیشرفت همه جامعه کشور هستند که این جوانان با فراگرفتن آموزش ها، مهارت ها  و تخصص های کاربردی، به سرمایه اجتماعی برای جامعه تبدیل خواهند شد..

وی تصریح کرد: اشتغال، ازدواج، مسکن، تحصیل و آموزش از مهم‌ترین نیازهای مطالباتی جوانان به‌شمار می‌رود که بر همین اساس ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های متولی بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: شناسایی مشکلات و نیازهای حوزه‌های مرتبط با جوانان، ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات جوانان در این حوزه‌ها ضروری و نیازمند برنامه‌ریزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha