استاندار گلستان با حضور در سامد به مشکلات مردم رسیدگی کرد

گرگان - ایرنا - هادی حق‌شناس استاندار گلستان امروز سه‌شنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی سامد به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات مردم نقاط مختلف استان به صورت حضوری و تلفنی پاسخ داد.

۱۶ شهروند به صورت حضوری و ۸۳۲ تماس گیرنده از مناطق مختلف استان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی خود را با نماینده دولت در میان گذاشتند.

به دلیل تعداد زیاد تماس های تلفنی، ۶ کارشناس مرکز سامد به عنوان نماینده استاندار به تماس‌های شهروندان پاسخ دادند.

استاندار گلستان در پایان حضور در سامد به ایرنا گفت: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار و اشتغال بود.

هادی حق‌شناس بر رسیدگی مسوولان به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران گلستان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی افزود: اگر دستگاه‌ها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها بر طرف خواهد شد.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌ خود را با مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه را پیگیری می‌کنند.

شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال ۹۲ با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، "نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" را تصویب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha