۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84237246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس قاچاق در بیرجند

۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶
کد خبر: 84237246
کشف ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس قاچاق در بیرجند

بیرجند - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک کامیون در شهرستان بیرجند، ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از کامیون ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی سبوس قاچاق بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه موارد مشکوکی را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۸۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز در طبس کشف شد

فرمانده انتظامی طبس هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک پراید وانت، ۸۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز حمل را کشف کردند.  

سرهنگ محمود علی‌پور اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک پراید وانت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۸۰۰ کیلوگرم ماهی بدون مجوزهای قانونی را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماوران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،  مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف احشام و سوخت قاچاق در سربیشه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از ۲ اتوبوس مسافربری تعداد هشت رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی و هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ حسین تقی زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و سوخت قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها هشت رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی و هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را کشف کردند که ارزش ریالی آنها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران در این رابطه ۲ خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و احشام با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha