۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84235160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: مبارزه با فساد اقتصادی مطالبه مردم است

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: مبارزه با فساد اقتصادی، تبعیض و فاصله طبقاتی مطالبه مردم است و مسئولان قضایی با اینگونه مفسده‌ها با جدیت مبارزه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا بیان کرد: اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد، فارغ از ملاحظات جناحی و حزبی قابل قدردانی است.

وی ادامه داد: علت عقب ماندگی در برخی حوزه ها عمل نکردن به شاخص هاست و راهکار مقابله با دشمنان، نترسیدن از آنها با تکیه بر مقاومت و ایستادگی است و مدیران باید در حوزه های مختلف بصورت جهادی و انقلابی عمل کنند.

او به دیدار مردم آذربایجان و تبریز با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: استان های آذربایجای شرقی و غربی و اردبیل جزو جدایی ناپذیر ایران اسلامی هستند و مردم آن دیار مانند دژی استوار در مقابل توطئه ها و حملات دشمن ایستادگی کرده اند و دلبستگی به اسلام و غیرت دینی از ویژگی های آنهاست.

حافظ نیا افزود: حضور حداکثری و بانشاط در انتخابات پیش رو از خواسته های مقام معظم رهبری است و مردم با حضور پررنگ خود و انتخاب فرد اصلح، برای روی کارآمدن دولت کارآمد، باایمان و علاقه مند به کار اقدام خواهند کرد.

امام جمعه آستارا اضافه کرد: در قضیه برجام، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حرف و شعار کافی است و باید وعده ها عملی شود و شرط بازگشت آمریکا به برجام، برداشته شدن همه تحریم های ظالمانه علیه ایران است.

حافظ نیا با گرامیداشت روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: بیشتر شهیدان دوران دفاع مقدس از جامعه روحانیت بودند و خدمات این قشر به اسلام و انقلاب بی نظیر است و در دفاع از آرمان های اسلام همواره پیشگام بوده اند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha