۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2155
کد خبر: 84233958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زمین لرزه سی سخت هیچ گونه خسارتی به مخازن آب وارد نکرده است

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به زلزله ۵.۶ ریشتری شب گذشته در سی سخت گفت: این زمین لرزه هیچ گونه خسارتی به سرچشمه های تامین آب و مخازن ذخیره آب شهر سی سخت وارد نکرده است.

فیض الله پاسره روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بعد از اعلام خبر زمین لرزه در شب گذشته مسئولان ستادی آب و فاضلاب برای خدمات رسانی بهتر با حضور در شهر سی سخت از تاسیسات و  شبکه توزیع این شهر بازدید کردند.

وی با اشاره به شناسایی چندین نقطه آسب دیده در شبکه توزیع آب شهری سی سخت بیان کرد: هیچ گونه مشکلی  وجود ندارد و آب شهر در مدار توزیع است.

پاسره تصریح کرد: هم اکنون تیم اتفاقات و پدافند غیرعامل شرکت در حال رصد وضعیت ایستگاه ها، مخازن ذخیره و شبکه‌های توزیع آب تمامی روستاهایی که در شعاع زمین لرزه مورد نظر قرار داشته هستند.

وی افزود: با توجه به حضور کارشناسان تاکنون مشکلی پیرامون آب روستاهای شهرستان دنا نیز گزارش نشده است.

پاسره تصریح کرد: در صورت نیاز اکیپ های اتفاقاتی شهرستان های کهگیلویه و گچساران برای رفع حوادث احتمالی بوجود آمده در شبکه توزیع آب شهر سی سخت اعزام خواهند شد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر  ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

 مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

دوازدهم اردیبهشت سال ۹۷؛ زلزله ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر شهرهای سی سخت و یاسوج را در کهگیلویه و بویر احمد لرزاند.

در اثر این  زمین لرزه که مرکز آن سی سخت بود ۱۸ نفر مصدوم شدند اما خسارت جانی در بر نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha