۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84232732
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها کاهش سهمیه را در پی دارد

ایرنا - ایلام - معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نانوایی هایی که به صورت خودسرانه اقدام به تعطیلی نانوایی های خود کنند به مدت ۲ روز سهمیه آرد آنان کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا، سعید شریفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: با توجه به اینکه همه نانوایی ها دارای روزهای مشخصی برای پخت نان هستند در صورت تعطیلی خودسرانه باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: این تصمیم بر اساس تصمیم اعضای کارگروه مصوب شده و اداره غله به عنوان متولی توزیع آرد آن را عملی خواهد کرد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از بازرسان و رییس اتحادیه نانوایی ها خواست لیست نانوایی های متخلف را در اختیار اداره غله برای کاهش سهمیه آرد قرار دهد.

شریفی تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و همچنین شیوع کرونا باید رصد و پایش نانوایی ها به منظور رعایت پروتکل ها، عدم دریافت پول نقد، توجه به مسایل بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت مکرر انجام گیرد.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقا کیفیت نان آموزش های مجازی به صورت مستمر توسط اداره غله برای نانوایی های مرکز استان و شهرستانهای مختلف آغاز شده و بصورت مرتب برگزار می شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام همچنین از اتحادیه و بازرسان صمت و نماینده مرکز بهداشت خواست بر کیفیت پخت نان ، وزن چانه و رعایت مسایل بهداشتی بیشتر نظارت کنند.

هم اکنون بیش از ۳۵۰ واحد نانوایی در سطح استان ایلام فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha