۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84229668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایلام پنجمین بسته حمایتی را دریافت می کنند

ایلام - ایرنا - رییس خانه مطبوعات و رسانه های ایلام گفت: پنجمین بسته حمایتی بین خبرنگاران عضو رسمی خانه مطبوعات این استان توزیع خواهد شد.

سامی شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته پنجم شامل مواد غذایی بوده که در اختیار اعضاء خانه مطبوعات قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در بسته های قبلی خبرنگارانی که عضویت خانه مطبوعات را نداشتند، ولی در زمینه خبری فعالیت مستمر داشتند نیز شامل حمایت و تحویل بسته ها می شدند ولی در این مقطع به علت عدم تامین بسته مازاد تنها اعضا بسته ها را دریافت کرده و در آینده برای سایر خبرنگاران تلاش لازم انجام می شود.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های ایلام یادآور شد: این خدمات صنفی در مقابل رسالت خطیر و تاثیرگذار رسانه های بومی و محلی استان که مدام و مستمر در آفرینش امید و مطالبه گری بحق برای انجام رسالتی که دارند، بسیار ناچیزاست.

شهبازی با ذکر اینکه این روزها و با بحران کرونا کماکان رسانه ها بذر امید را در دل مردم می کارند، تاکید کرد: صدای رسانه های رسمی و دغدغه مند استان این روزها بیشتر از هیجانات کاذب در فضای مجازی بی واسطه به مردم می رسد و مردم هم پذیرای خوراک پاکیزه خبری آنها هستند.

وی تلاش صنفی هیات مدیره خانه مطبوعات استان را هدفمند و براساس ذات کار صنفی عنوان کرد و گفت: خادمی اهل خرد و قلم یک موهبت الهی است.

رییس خانه مطبوعات ایلام ضمن تاکید بر اینکه جایگاه صنفی مطبوعات و رسانه ها باید تقویت شود، از تعامل دوسویه مجموعه مدیران و بخش های مرتبط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی و اضافه کرد: خانه مطبوعات صنف برآمده از رای و نگاه خود اهالی رسانه است و موظف به پیگیری، حمایت و رفع مشکلات و مسائل صنفی رسانه های استان است.

شهبازی نگاه مدیران استانی به اهالی رسانه و صنف خانه مطبوعات را در سطح کشور را نمونه دانست.

وی همچنین با اشاره به هنرنمایی و مجاهدت اهالی رسانه استان در موضوع کرونا گفت: موضوع پیشگیری و آموزش پروتکل های بهداشتی اولین قدم اصلی در مقابله با این بیماری مرگبار بود که رسانه های استان در قالب کارگروه رسانه ای کرونا و صفحات رسانه های مکتوب و اینترنتی حساس سازی افکار عمومی را در بهترین وجه شکل دادند.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار عضو خانه مطبوعات ایلام هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha