۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84228178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک مغلوب شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، برابر حریف خود آلومینیوم اراک مغلوب شد.

به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک آلومینیوم به پایان رسید.

سیدمهدی حسینی در دقیقه ۴۳ و ۴۹ برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد. همچنین ساسان حسینی در دقیقه ۷۳ یکی از گل های خورده نفت مسجدسلیمان را جبران کرد.

در این دیدار محمدمهدی محبی و مصطفی احمدی از نفت مسجدسلیمان و جابر انصاری و محمد ایران‌پوریان از آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده جواد رحیم زاده بود که حامد صفایی و سعید زیبا او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج‌پور(۷۲- عباس بوعذار)، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری(۸۵- عباس عسکری)، محمد بلبلی(۷۲- مهدی ایزدی)، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی و محمدمهدی محبی(۸۵- مهدی نیایش‌پور) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، محمد ایران‌پوریان، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده(۹۰- میثم مجیدی)، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی(۹۰- سید مهدی قریشی)، امید سینگ(۶۴- حامد پاکدل) و نیما درودی(۶۸- جابر انصاری) ترکیب آلومینیوم را تشکیل دادند.

تیم‌های آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان هم اکنون به ترتیب با کسب ۲۲ و ۱۸ امتیاز در مکان‌های پنجم و یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha