۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84225145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور پرشور جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایداری انقلاب است

کاشان - ایرنا - امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور قشرهای مختلف به ویژه جوانان این شهرستان در آیین بزرگداشت ۲۲ بهمن گفتند: حضور پرشور جوانان در راهپیمایی موتوری و خودرویی چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشان از پایداری انقلاب است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه اردستان گفت: حضور پرشور جوانان در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن نشان از زنده بودن و پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حسن دهشیری روز چهارشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردستان افزود: دشمنانی که‌ امسال را سال آخر حیات انقلاب اسلامی می‌دانستند، بدانند مردم محکم و استوار پای انقلاب خود ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال حضور مردم در آیین سالروز پیروزی انقلاب به دلیل شرایط کرونایی و جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک گسترده نیست اما شرکت پرشور جوانان در راهپیمایی موتوری و خودروی بسیار چشمگیر و امیدوارکننده است.

امام جمعه اردستان حضور جوانان در راهپیمایی موتوری و خودرویی را نشانه زنده بودن انقلاب دانست و افزود: دشمن بداند هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد نسل جوان نیز از آن جدا نخواهد شد و از آن دفاع می‌کنند.

۲۲ بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

فرماندار اردستان نیز گفت: ۲۲ بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است و امسال هم مردم پرشور در صحنه های مختلف انقلاب حضور دارند.

حمیدرضا تاملی افزود: مردم هر ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای دارند و امسال به دلیل ویروس کرونا و با وجود مشکلات اقتصادی باز هم انقلاب را قدر دانسته و به صورت راهپیمایی موتوری و خودرویی در آیین بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شرکت کردند.

وی اضافه کرد: مردم و به ویژه جوانان با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را خنثی می کنند و مسوولان باید آن را قدر دانسته و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

فرماندار اردستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مسایل اقتصادی این نگرانی وجود داشت که حضور مردم و به ویژه جوانان در بزگداشت سالروز پیروزی انقلاب کمرنگ باشد اما امروز شاهد حضور پرشور و با نشاط اقشار مختلف در این آیین هستیم.

نسل جوان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی اسلام بر کفر جهانی است و حضور پر شور و با نشاط نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب در آیین بزرگداشت این روز نشان از علاقه جوانان به نظام اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده مهابادی افزود: دومین سالی است که شاهد حضور شهید سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیستیم و شهید فخری زاده را نیز از دست دادیم اما باید راه و هدف آنان ادامه یابد.

وی تاکید کرد: باید مسیر انقلاب با صبر، تحمل، تدبیر، توسل به ائمه (ع) و توکل به خدا به پیش رود و پرچم انقلاب به دست امام زمان (عج) برسد.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده جوانان در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن اظهار داشت: هرچند امروز به دلیل وجود ویروس کرونا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده نیست اما مردم ‌مومن و علاقه‌مند به انقلاب همچنان در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در اردستان صبح امروز از میدان شمالی این شهر شروع شد و در مسیر بلوار دانش آموز، خیابان قیام، خیابان شهید فائق، بلوار ریاست جمهوری، میدان فاطمیه، بلوار شهید بهشتی، میدان مدرس، خیابان امام خمینی ادامه یافت.

شرکت‌کنندگان سپس با رعایت شیوه‌نامه‌های کرونایی در میدان امام خمینی (ره) اردستان حضور یافتند و با اجرای سرود، قرائت قطعنامه سراسری و شعارهای انقلابی چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha