مراسم ویژه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در استان همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- مراسم ویژه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در قالب حرکت نمادین خودرویی و موتوری با شرکت پرشور و خودجوش اقشار مختلف مردم در مناطق مختلف استان همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهرهای مختلف استان همدان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همچون همیشه طلوع خورشید انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را جشن گرفتند.

 آیین بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این استان به صورت همزمان با سراسرکشور و در قالب رژه خودرویی و موتوری و همچنین حرکت نمادین جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار در مسیرهای مشخص آغاز شد.

آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به همه گیری شیوع کرونا و براساس برنامه ریزی انجام شده و ابلاغ ستاد ملی کرونا، در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود و هیچ برنامه ای برای راهپیمایی مردمی و تجمع در سطح شهرها و روستاهای استان همدان وجود ندارد.

برهمین اساس آیین ویژه بزرگداشت ۲۲ بهمن شهر همدان از ساعت ۱۰ صبح و  در قالب رژه خودرویی از میدان بعثت به سمت میدان آرامگاه بوعلی و سپس امامزاده عبدالله آغاز شد.

رژه موتوری و رژه دوچرخه سواران نیز به صورت همزمان در پیاده راه های بوعلی و اکباتان شهر همدان انجام شد.

همچنین سخنرانی سردار «محمدحسین سپهر» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح نیز از طریق شبکه استانی همدان پخش خواهد شد و بیانیه پایانی این مراسم نیز از طریق فضای مجازی منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha