هنرمندان آبادان برای دیده شدن نیاز به حمایت دارند

آبادان - ایرنا - بازیگر نقش یدو و نامزد بهترین نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر گفت: آبادان سرشار از هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری است که برای دیده شدن نیاز به حمایت دارند.

میلاد صویلاوی روز سه شنبه در حاشیه  اکران عمومی فیلم " یدو " در سینما مهر آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آبادان هزاران هنرمند نظیر "یدو " دارد که برای دیده شدن باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی در ادامه در خصوص ایفای نقش یدو گفت:تصور نمی‌کردم برای بازی در نقش یدو نامزد دریافت سیمرغ شوم، از تعداد زیادی از بچه‌های هم سن و سال من برای بازی تست گرفته شد.

بازیگر نقش یدو با بیان اینکه هنگام تست گرفتن برای ایفای نقش یدو سعی کردم راحت باشم و همانگونه که هستم خودم را نشان دهم گفت: ۲ روز بعد از تست بازیگری با من تماس گرفتند و برای ایفای نقش یدو دعوت شدم.

صویلاوی افزود:مهدی جعفری و محمدرضا مصباح باعث شدند به سینما راه پیدا کنم و دوست دارم کار در سینما را ادامه دهم و دوست ندارم نامم فقط به فیلم یدو محدود باشد.

وی شرایط کار در آبادان به خصوص در اوج شرجی و گرما را سخت و طاقت فرسا دانست و گفت:. در طول ساخت فیلم بدو چند بار کار من و دیگر عوامل به بیمارستان کشیده شد ولی در نهایت این فیلم ساخته شد و به اکران جشنواره فجر رسید.

فیلم یدو، اولین ماه‌های جنگ تحمیلی را در آبادان درحال محاصره به‌ تصویر کشیده است.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران (بهمن ۱۳۹۹)، به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد در حال برگزاری است. فیلم‌های سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در ۷۰ سینما در ۳۰ استان و ۵ منطقه آزاد از جمله منطقه آزاد اروند به نمایش درمی آیند.

جشنواره فیلم فجر هرساله و همزمان با دیگر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha