۳۰ هزار پروژه عمرانی در دهه فجر به بهره برداری رسیده است 

قزوین- ایرنا -  معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستای وزیر کشور گفت:  ۳۰ هزار پروژه عمرانی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در مناطق روستایی و شهری کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا مهدی جمالی نژاد روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح ۴۴۶ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:این پروژه های عمرانی با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.
این مسوول گفت: پروژه های عمرانی بهره برداری شده طرح های بسیار وسیعی هستند که در کلان شهرها به صورت زیر ساختی و در روستاها به صورت محرومیت زدایی انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۵ هزار پروژه در دهیاری ها افتتاح شده و این پروژه ها بسیاری از مشکلات این منطقه را برطرف کرده‌ است.
جمالی نژاد اضافه کرد: پروژه محرومیت زدایی حلاوت و شیرینی بسیار زیادی دارد و می تواند باعث توسعه روستایی و عدم مهاجرت روستاییان به شهرها شود.
این مسوول اظهار داشت: خوشبختانه در سال۹۹ احکام خوبی را برای بودجه روستاها و شهرها داشته ایم و در بودجه سال آینده هم اعتبارات خوبی پیش بینی شده و امیدواریم باعث کاهش مشکلات روستاییان شود.
معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستای وزیر کشور گفت: جنس پروژه های بسیج سازندگی پروژه هایی است که پیمانکاران ورود نمی کنند و حاکی از اخلاص و پشت کار بسیجیان و مسوولان بسیج سازندگی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha