امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش

تهران- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری فیمابین فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و مسابقات منعقد شد.

 به گزارش ایرنا، با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش و سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، جلسه هم اندیشی فدراسیون کاراته و تربیت بدنی ارتش در محل سازمان تربیت بدنی آجا برگزار شد.

در این جلسه ضمن امضا تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون کاراته و سازمان تربیت بدنی ارتش در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و مسابقات، بر برنامه‌ریزی و پیگیری شروع آموزش‌های رشته کاراته در مراکز آموزش و دانشگاه‌های نظامی ارتش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های ابلاغی تاکید شد.

همچنین مقرر شد زیرساخت‌های برگزاری مسابقات کاراته در ۲ بخش کاتا و کومیته با توجه به ظرفیت‌های موجود در یگان‌های ارتش بررسی و با رویکردی همراه با استعدادیابی اجرایی شود. لازم به ذکر است رشته ورزشی کاراته جزو رشته‌های فعال و کاربردی در نیروهای مسلح کشور و ارتش است.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین تشکر از همکاری‌های فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بر تشکیل کمیته اندیشه ورز با حضور نخبگان و پیشکسوتان کاراته ارتش و کارشناسان فدراسیون تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha