۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84220927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای دقیق سند تحول قضایی استان سمنان نیازمند مدیریت دقیق است

سمنان- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: سند تحول قضایی در استان سمنان محصول اندیشه نخبگان و دانشگاهیان و قضات است بنابراین ممکن است در ظاهر با برخی قوانین در تضاد باشد اما هنر مدیران با مدیریت دقیق این است که کشتی توفان زده را نیز نجات دهند.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر عبداللهی روز یکشنبه در نشست بررسی گزارش کارگروه‌های سند تحول قضایی در استان سمنان در سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان ابراز داشت: رویکرد دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در روند جدیدی که طی می‌کند، استفاده از اجزای متصل و منفصل خود به منظور بهبود عملکرد است.

وی افزود: اجزای متصل دستگاه قضا شامل نیروهای انسانی زیر مجموعه آن و اجزای منفصل شامل دانشگاهیان، نخبگان و اندیشمندان می‌شود که می‌توانند حلقه های ارتباط این دستگاه با مردم را تصحیح ‌کنند.

رئیس دادگستری کل استان سمنان گفت: هفت کارگروه در راستای تحقق هفت محوریتی که در تحول قضایی در استان سمنان بر آن واگذار شده است تشکیل شد.

عبداللهی بیان کرد: هدف و نیت این سند کار واحدی است که باید وقت و هزینه و همه آنچه را داریم در راه تحقق آن صرف کنیم.

وی ادامه داد: در این نشست نظرات و پیشنهادات خوبی از رئیس‌های کارگروه‌های هفتگانه بیان شد که بسیار کاربردی و قابل اجرا بود و در ادامه مسیر، زمینه اجرای این پیشنهادات و نظرات فراهم می‌شود.

رئیس دادگستری کل استان سمنان مردم را قوه ناظر بر عمل دستگاه قضایی نامید و گفت: تا تیر ماه ۱۴۰۰ باید برنامه های کوتاه مدت اجرا شود و در پایان تیرماه ۱۴۰۰ به مردم نیز باید گزارش دهیم که اهداف تا چه حد محقق شد و لازمه این کار این است که کارگروه‌ها آمادگی لازم را برای همکاری داشته باشند.

عبدالهی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های میان مدت و بلند مدت گفت: اگر مصوبه‌ای در کارگروه‌ها مشخص می‌شود، لازم است زمینه اجرای آن نیز فراهم باشد و مدیر مربوطه راهکار و زمینه اجرای آن را فراهم کند تا با تاخیر در اجرای مصوبه ها مواجه نشویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha