کرونا یکهزار و ۱۰۰ خانه کشتی تهران را تعطیل کرد

تهران- ایرنا- رییس هیات کشتی استان تهران گفت: با شیوع کرونا در یک سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ خانه کشتی در سطح استان هیچ کمک دولتی را دریافت نکرده‌اند و فعالیت آنها کماکان تعطیل است.

عبدالله عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جبران خسارت به مربیان و مدیران خانه های کشتی نیز نامه نگاری هایی از طریق فدراسیون و هیات کشتی به وزارت ورزش شده است تا بتوان کمک هایی به این بخش ورزشی پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه طبق دستور العمل ستاد ملی کرونا فعالیت رشته های پربرخورد از جمله کشتی از اسفند ماه سال گذشته تا اطلاع ثانوی هنوز نامشخص است گفت: بسیاری از مربیان برای رفع هزینه های زندگی خود با مشکلات مختلفی مواجه هستند که می طلبد در این خصوص اقدامات ارزشمندی اتخاذ شود.

رییس هیات کشتی استان تهران در پاسخ به این سوال که مربیان و باشگاه داران (متولیان خانه های کشتی) تاکنون ثبت نام لازم در سامانه کارآ داشته اند یا خیر؟ مدعی شد: این اقدام انجام شده ولی یک ریال تا کنون به این ورزش پرداخت نشده است.

به گفته عزیزی، باید هر چه زودتر به داد این ورزش رسید تا با اقدامات لازم بتوان قشر مربی، باشگاه دار و ورزشکار بیش از این دچار زیان نشوند.

گفتنی است که پیش از شیوع کرونا، حدود ۳۰ درصد از ترکیب تیم ملی کشتی کشورمان را ورزشکاران تهرانی به خود اختصاص داده بودند.

براین اساس فعالیت رشته های پربرخورد و رزمی با دستور العمل ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha