۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84214192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده شاهرود و میامی: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم شود

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت : باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در شرق استان سمنان در بخش های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایرنا ، علی اصغر خانی روز شنبه در آئین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی این شهر ، افزود : بستر سرمایه گذاری بیشتر در مناطقی ایجاد می شود که توسعه یافته یا در مسیر توسعه باشند ، بنابراین نیاز است نگاه ویژه به شهرستان های کمتر توسعه یافته شود.

وی گفت : باید برای استقرار ادارات و دستگاههای اجرایی بصورت کامل در شهرستان میامی هم اقدام جدی صورت پذیرد.

خانی با بیان اینکه در بخش های روستایی میامی ، وضعیت بهتر شده است ، اظهارداشت: همچنان در برخی مناطق شهرستان مشکلات مختلفی وجود دارد که باید برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : بخش‌های زیرساختی و توسعه‌ای و اقدامات دستگاه های اجرایی نیاز به بازنگری دارد. 

وی با بیان این که بیشترین بودجه کشور در شهرهای بزرگ هزینه می شود ، ادامه داد : اولویت واگذاری اراضی و اماکن مازاد دولت را باید به مردم محلی در شهرها و روستاها داد و برخی از اماکن نیز باید تغییر کاربری داده شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرودو میامی درمجلس شورای اسلامی، افزود : از برخی دستگاههای اجرایی استان رضایت داریم ، اما برخی دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم کوتاهی می کنند.

وی ضمن تشکر از استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی افزود : توزیع عادلانه بودجه در سطح استان ضرورت دارد.

دهه فجر امسال تعداد ۵۰ طرح شامل ۳۹ طرح عمرانی توسط ۱۰ دستگاه اجرایی با اعتباری حدود ۲۷ میلیارد تومان و تعداد ۵ طرح در بخش های کشاورزی و صنعت با سرمایه‌گذاری حدوداً ۱۰۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ طرح نیز عملیات اجرایی آن کلنگ زنی خواهد شد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha