۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84212641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث پیست قایقرانی شهرستان بن ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهرکرد- ایرنا-رییس اداره ورزش و جوانان بن گفت:با راه‌اندازی پیست قایقرانی، این شهرستان قابلیت میزبانی مسابقات ملی در رشته‌های مختلف وجود دارد و احداث مجموعه پیست قایقرانی بن از سال ۱۳۸۸ با زیربنای ۲ هزار مترمربع آغاز شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهزاد احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:برای احداث این مجموعه تاکنون ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری هزینه شده است و تکمیل و بهره‌برداری از این طرح نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

احمدی تصریح کرد: پیست قایقرانی بن امکاناتی مانند انبار قایق، سلف‌سرویس، اتاق داوران و مربیان و سوئیت‌های استراحت ورزشکاران مجهز است و این طرح به شرط تامین اعتبار مورد نیاز، تا نیمه دوم سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن اظهار داشت: در صورت بارندگی و آب‌گیری گرداب بن، می‌توان افزون‌بر ۵۰ قایق در ۲ قمست دریاچه بالا و دریاچه پایین گرداب بن مستقر کرد.

احمدی گفت: نزدیک بودن به مرکز استان و مجاورت پیست قایقرانی با مجموعه ورزش و جوانان، زمین چمن، سالن‌های ورزشی و جاذبه گردشگری گرداب بن قابلیت تبدیل این مکان به کمپ تیم‌های ملی و میزبانی از مسابقه‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی به‌ ویژه مسابقات ورزشی در آب‌های آرام را دارد.

به گزارش ایرنا، گرداب بن یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی چهارمحال و بختیاری  است. 

بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha