۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان کرمانشاهی توزیع شد

کرمانشاه- ایرنا- سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه با همکاری اداره‌کل زندان‌ها در ششمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، ۲ هزار بسته معیشتی را بین خانواده‌های زندانیان نیازمند استان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رزمایش که روز جمعه اداره کل زندان های استان میزبان آن بود، مدیر بسیج حقوق دانان کرمانشاه گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه این سازمان توانسته است تاکنون ۶ مرحله توزیع بسته های معیشتی را انجام دهد و به طور ویژه سه مرحله اختصاصی خانواده زندانیان نیازمند بوده است.
رسول بهرامی پور اضافه کرد: امروز این رزمایش با پشتیبانی سردار ریحانی فرمانده سپاه استان به استعداد ۲ هزار بسته معیشتی برگزار شد و ان شاالله بین خانواده زندانیان نیازمند که توسط اداره کل زندان‌ها شناسایی شده اند، توسط حقوق دانان بسیجی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این سه مرحله اختصاصی تاکنون قریب به سه هزار بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است و تلاش می‌کنیم در آینده هم این کار خیر ادامه داشته باشد.

بهرامی پور همچنین ارایه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت رایگان، کارشناسی رایگان، حضور گروه های جهادی حقوق دانان بسیجی در زندان های استان و آزادسازی زندانیان دارای محکومیت های مالی، غیرعمد و بدون خطر برای جامعه را از دیگر اقدامات کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اعلام کرد.

مدیرکل زندان های استان کرمانشاه نیز با تقدیر از توجه فرماندهی سپاه استان و رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان برای خانواده زندانیان نیازمند اظهارداشت: تعداد ۲ هزار خانواده زندانیان نیازمند در همه شهرستان های استان شناسایی شده‌اند که بسته های معیشتی این رزمایش به آنها تحویل خواهد شد.

پوریانی با اشاره به لزوم توجه مراکز مختلف به اشتغال زندانیان از همه خیرین و دستگاه ها خواست تا در امر گره گشایی از مشکلات خانواده زندانیان اداره کل زندان ها را یاری نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها