اعتماد سازی موجب توسعه تبلیغ می شود

مدیر عامل ساتا با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، گفت: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند.

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، اظهار داشت: من باور دارم که کوثر یک برند است و به ما این فرصت را می‌دهد که یک برند ایجاد کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تکراری نبودن نمانام را عامل پایداری آن دانست و  افزود: با ایجاد این مزیت رقابتی، فروش افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادسازی، تبلیغ انجام می‌شود، خاطر نشان‌کرد: با اعتماد میان مشتریان، آن‌ها به نوعی بازاریاب ما می‌شوند.

مدیرعامل ساتا با تاکید بر بهره‌مندی از روش‌های متفاوت در اعتمادسازی، عنوان کرد: همکاران شرکت بیمه کوثر با برقراری ارتباط با مشتریان ناراضی و کسب حلالیت از آن‌ها بسترهای اعتمادسازی در ذی‌نفعان را فراهم کردند.

مدیرعامل ساتا گفت: نمایندگان با جلب اعتماد مشتریان عمده و خرد موجب نمانام‌سازی شرکت بیمه کوثر می‌شوند.

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha