۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84210830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین به  شهدای بویین زهرا ادای احترام کرد

قزوین – ایرنا –همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر بویین زهرا به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور استاندار  قزوین و عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای شهرک خوزنین با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره هشت سال جانفشانی ها و از خودگذشتگی های این عزیزان را گرامی داشتند.
استاندار قزوین در این مراسم گفت: شهیدان با نثار جان خود برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی تلاش کردند و امروز گرامیداشت یاد و خاطره آنان وظیفه همه مسوولان نظام مقدس اسلامی است.
هدایت الله جمالی پور بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: بقای انقلاب و نظام توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است که توجه به نیاز عمومی این قشر جامعه لازم است و باید برای رفع مشکلات آنها نهایت حساسیت را به خرج دهیم. 
استاندار قزوین ۱۶ بهمن در سفر یکروزه خود به شهرستان بویین زهرا چند طرح  آموزشی ،عمرانی، کشاورزی و صنعتی افتتاح خواهد کرد.
امسال به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۵۵۷ پروژه با ارزش ریالی بالغ بر ۷۵۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شهرستان بویین زهرا با چهار بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال به مرکزیت شهری به همین نام است و همچنین ۱۴ دهستان و ۳۲۰ آبادی دارای سکنه دارد. 
این شهرستان با وسعتی حدود پنج هزار و ۹۸۸ کیلومتر مربع و ۱۲۲ هزار و ۹۹۴ نفر جمعیت، در جنوب شرقی مرکز استان قزوین واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha