۱۶۵ میلیارد تومان طرح عمرانی خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح شد

تبریز - ایرنا - در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، طرح های عمرانی، خدماتی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری ریالی ۱۶۱ میلیارد تومان و ۲۰۰ هزار دلار به بهره برداری رسید.

امروز با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور چهار واحد صنعتی، زیربنایی و کشاورزی با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی و ۲۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری ارزی با اشتغالزایی برای ۸۳ نفر در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل واحد تولید کننده انواع کفپوش و دیوارپوش لمینت، کارخانه مونتاژ سالانه ۶۵۰ دستگاه انواع لیفتراک و تولید ۳۰ هزار انباره سرب اسید جذبی، واحد تولید کننده سالانه ۱۶۰ تن محصولات گلخانه‌ای و خط ۱۳۲ کیلوولت دومداره سایت صنایع سنگین بود.

مدرسه سه کلاسه روستایی با مشارکت خیر نیک اندش خانم گل افشان و مسکن مقاوم سازی روستایی، راه بین مزارع و بهسازی قنات روستایی در مجموع با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان هوراند افتتاح شد.

در شبستر هم یک خانه مددجویی با هزینه ۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

۲ طرح آبرسانی و فرهنگی در شهرستان ملکان افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل کانال آبرسانی روستایی و تندیس مادر و ۱۷ تندیس روستایی دیگر است که برای آن‌ها در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در شهرستان اهر هم ۱۲ طرح برق‌رسانی روستایی با هزینه هفت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان هریس مورد بهره برداری قرار گرفت.
این طرح‌ها شامل افتتاح ساختمان ایستگاه آتش نشانی وخدمات ایمنی شهر خواجه و ۱۱ طرح برق رسانی در مجموع با هزینه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

از پنج طرح خدماتی و عمرانی در هشترود به ارزش یک میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان بهره برداری شد.
این طرح‌ها شامل نصب ترانس روستایی، بهبود ولتاژ ۵۰ کیلو ولت آمپر برق روستایی و بهسازی و ساماندهی سه راهی خورجستان بود.

طرح آسفالت ریزی و لکه گیری جاده تبریز-بستان آباد و بستان آباد – میانه – بستان آباد- هشترود و بستان آباد _ سرچم و پارک جنگلی شهدا و دیوار سنگی محله قره کوره و کفپوش پارک صبا با هزینه‌ای افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در بستان آباد به بهره برداری رسید.

در شهرستان ورزقان هم بهره برداری از کارخانه تولید مایع سولفید سدیم با تولید سالانه ۲۴ هزار تن و با اشتغالزایی برای ۱۵ نفر، آسفالت خیابان‌های داخل شهرک صنعتی شهرستان و کانال کشاورزی روستایی، بهسازی معابر و جدول گذاری شهری در شهر خاروانا در مجموع با هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

پنج طرح عمرانی و خدماتی شامل آسفالت ریزی خیابان‌های شهر قره آغاج، ساخت دیوارسنگی، چهار واحد پانسیون پزشکان، سردخانه و گازرسانی به ۱۷ روستا در مجموع با هزینه هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان چاراویماق به بهره برداری رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha