امام جمعه قزوین : مادران و همسران شهدا در راه خدا جهاد کرده اند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مادران و همسران شهدا با تحمل تمام سختی ها و مشقت هایی که در طول زندگی خود داشته اند، در راه خدا جهاد کردند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از همسران قطع نخاعی و مادران شهدای جاویدالاثر شهر قزوین، اظهار داشت: مشقت‌های طاقت‌فرسایی که مادران و همسران شهدا کشیده‌اند، جهاد در راه خداست و شما از یک مجاهد حمایت می‌کنید که سلامتی خود را با خدا معامله کرده و وقتی در خدمت آنها هستید هم بانوی جهادگر هستید و هم از مجاهدان حمایت می‌کنید.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: مجاهدان برای رسیدن به جایگاه شهادت به میدان رفتند و همواره همانند سردار شهید سلیمانی انتظار شهادت می‌کشند و پیام آنها به ما این است که ما هر چه داشتیم در راه خدا گذاشتیم و شما نیز در میدان باشید، از انقلاب حمایت کنید و منتظر حقیقی امام زمان (عج) باشید و برای قیامت خودتان را آماده نمایید.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: نباید با آرمان‌های شهدا بازی کنیم و به سمت مقام و مال دنیا برویم که اگر این گونه باشیم در قیامت و در دنیا شرمنده شهدا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام‌الله علیها مادر و همسر شهید بود و خودشان هم شهیده بودند و فضائل ایشان بسیار والاست، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که مرد از دامان زن به معراج می‌رود که این مهم نشان دهنده جایگاه محوری زن در تربیت مردان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha