گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب درباره زن در «راه عظمت» منتشر شد

تهران-ایرنا- ویدئوکلیپ «راه عظمت» گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ روز بزرگداشت مقام زن و مادر است و همه می‌کوشند به نوعی از مقام و جایگاه مادران و زنان مسلمان تجلیل کنند. مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره این قشر از جامعه نشان‌دهنده نگاه والای ایشان به بانوان جامعه اسلامی است.

ویدئوکلیپ «راه عظمت» از سری تولیدات ویدئویی «نشان» است که توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید و منتشر شده است.

انتشار ویدئوکلیپ «یک جرعه آفتاب»

فرهنگسرای خانواده ویدئوکلیپ «یک جرعه آفتاب» را به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در فضای مجازی به نشانی Farhangsara_khanevade@ منتشر کرد.

این برنامه با حضور «فاطمه محمدی» (مجری و کارشناس صدا و سیما) به موضوع سبک زندگی الهی حضرت فاطمه(س)، عفاف و عصمت و کرامت، شخصیت ملکوتی و جایگاه آن حضرت در زندگی و خانواده اختصاص دارد.

خوانش بخش‌های از مجموعه آثار گردآوری شده از چند کتاب با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) و جایگاه والای مادر از جمله بخش‌های این برنامه است.

ویدئوکلیپ «یک جرعه آفتاب» با هدف گسترش و تعمیق شناخت خانواده‌ها و نسل جدید با فضائل بزرگان دین از الگوهای دینی، ائمه اطهار با همکاری موسسه فرهنگی و هنری ققنوس در ۶ اجرا از ۱۲ بهمن در فضای مجازی منتشر شد و تا ۱۷ بهمن ادامه دارد.

برگزاری ویژه‌برنامه «حریر» در خانه شعر و ادبیات

این ویژه‌برنامه از سلسله نشست‌های ادبی بانوان شهر تهران است که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از هنرمندان و شاعران چهارشنبه (۱۵ بهمن) ساعت ۱۵ در خانه شعر و ادبیات واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پایتخت برگزار می‌شود.

در این برنامه «شبنم قلی خانی» بازیگر سینما و تلویزیون با همراهی «مژده لواسانی» مجری تلویزیون، «فاطمه بیرامی» شاعر آیینی، «نسیم عرب امیری» شاعر طنز و «لیلا کردبچه» کارشناس ادبی حضور خواهند داشت.

«حریر» عنوان برنامه‌ای از خانه شعر و ادبیات است که با هدف ارایه خدمات فرهنگی و هنری و شهری به علاقه‌مندان از سه سال گذشته در خانه شعر و ادبیات شکل گرفت.

بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) در جشن «فجر فاطمی»

جشن «فجر فاطمی» همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه (۱۵ بهمن ماه) ساعت۱۵:۳۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن گلبانگ فرهنگسرای اشراق واقع در تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره برگزار می‌شود.

مولودی خوانی، اجرای تواشیح، سخنرانی پیرامون شخصیت والای حضرت زهرا (س) از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha