نهضت دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید نهادینه شود

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت نهادینه شدن نهضت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در میان مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایرنا از «ایثار»، سعید اوحدی روز سه‌شنبه در سی و پنجمین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا(س) با اشاره به برگزاری همایش مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران،گفت: خوشبختانه برگزاری این همایش ثمرات بسیار خوب و مثبتی در پی داشت و اثرات آن را به خصوص در حوزه پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در استان‌ها می‌بینیم.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع تحول اداری در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسیری که در این زمینه در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی شده باید مورد نقد و بررسی قرار گیرد و خروجی کارها مشخص شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم.

مدیران ستادی بنیاد شهید به صورت مستمر در استان‌ها حضور داشته باشند

معاون رییس جمهور افزود: تحرک و پویایی در مجموعه از مرکز شروع می‌شود و لازم است که معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مستمر در استان‌ها حضور داشته باشند. در این راستا ضروری است که هرچه سریعتر جدول سفرهای استانی در تمام معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در میان مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادینه شود، افزود: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو بزرگترین افتخارات و توفیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران است و لازم است که تمام مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره به شکل مستمر در اجرای این طرح فعال باشند و در واقع این نهضت در بین مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادینه شود.

امام خمینی(ره) رهبری جریانی مبتنی بر عقل و اندیشه بود

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا(س) گفت: انسان‌ها در مسیر حیات خود با امتحان‌های بزرگی روبرو هستند و با دو نگاه به این امتحان‌ها می‌نگرند؛ نگاه عقلی و الهی و نگاه باطل و شر. عاقبت و سرنوشت انسان‌ها با انتخاب هر کدام از این مسیرها مشخص می‌شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) رهبری جریانی را داشتند که مبتنی بر عقل، اندیشه، حکمت و درک بود. ایشان هرگز انسان‌ها را بر حرکت‌های بی‌پایه هدایت نکردند و امروز نیز اگر بتوانیم مسیر خود را با راه امام(ره) هماهنگ کنیم می‌توانیم خود را انقلابی بنامیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha