۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 2242
کد خبر: 84208386
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

۹ بانوی نمونه و کارآفرین ساوجبلاغی تجلیل شدند

۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
کد خبر: 84208386
۹ بانوی نمونه و کارآفرین ساوجبلاغی تجلیل شدند

کرج - ایرنا - ۹ بانوی نمونه و کارآفرین در بخش کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت سالروز میلاد با سعادتحضرت فاطمه زهرا (س) ، روز مادر و گرامیداشت دهه مبارک فجر مورد تجلیل قرار گرفتند.

زهرا سلطانی تولید کننده ماهی های زینتی، سپیده عیوضی پروار بند گوساله، فاطمه مدیر زارع تولید کننده گیاهان زینتی و نهال، صنوبر باقری زن نمونه  عشایری، ریحانه طائب نیا تولید کننده میوه گرمسیری پاپایا، سیده باجیه حسینی مدیر عامل صندوق اعتباری خرد زنان روستای شلمزار، سمانه معدنی پور زن تسهیل گر روستایی، هلیا حسینی مدیر عامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی هیو و مژگان رفیعی زن تسهیل گر روستایی شهرستان ساوجبلاغ به عنوان بانوان نمونه شهرستان ساوجبلاغ در بخش کشاورزی تجلیل شدند.

مهدی مهرور فرماندار ساوجبلاغ در آیین تجلیل از بانوان کارآفرین بخش کشاورزی گفت: این شهرستان دارای بانوان کارآفرین فراوانی در بخش های مختلف از جمله صنعتی بوده که تلاش های آنها برای سرافرازی شهرستان ساوجبلاغ ، استان البرز و ایران اسلامی ستودنی است.

وی بیان داشت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بروز خلاقیت ها و توانمندی های بانوان در جامعه اسلامی هستیم که بانوان کارآفرین شهرستان ساوجبلاغ از جمله الگوها و تربیت یافته های این انقلاب الهی به شمار می روند.

مهرور با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن افزود: آن حضرت به عنوان متعالی ترین الگو برای زنان جهان، اسوه کاملی در همه دوره های حیات بشری است.

فرماندار ساوجبلاغ یکی از برنامه های راهبردی این شهرستان را حمایت از بانوان خلاق، نوآور و کارآفرین دانست و گفت: حمایت از این بانوان موجب ترویج فرهنگ کارآفرینی و بروز خلاقیت ها در جامعه می شود.

مهرور تاکید کرد که زنان کارآفرین افزون بر اشتغالزایی برای خود و اقتصاد خانواده، زمینه اشتغال سایرین را نیز فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: اعتماد به نفس بانوان کارآفرین مهمترین عامل موفقیت های آنان با وجود برخی  محدودیت ها و مشکلات است.

فرماندار ساوجبلاغ  همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تجربه سایر فعالان درحوزه کشاورزی برای معرفی و عرضه محصولات تولید شده توسط بانوان خاطرنشان کرد: باید با کیفیت بخشی به محصولات در بازارهای منطقه ای نیز جایگاه مناسبی را پیدا کنیم.

شهرستان ساوجبلاغ دارای ۲۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی است که رتبه نخست تولید محصولات کشاورزی و باغی را در استان البرز دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha