۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84207584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فولاد هرمزگان به سختی طوفان سیریک راشکست داد

بندرعباس- ایرنا- در دومین روز از چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی جام مرحوم عباس استوانه، تیم فولاد هرمزگان در یک بازی مهیج و نزدیک با نتیجه پنج بر چهار تیم طوفان طاهروئیه سیریک را تسلیم خود کرد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، برای فولاد هرمزگان در این دیدار «منصور عبدالله زاده» ،«محمد امین تندسر»، «عقیل عبدالله پور»، «محمد امین صیادی» و «حجت الله اربابی» گلزنی کردند. 
گل‌های تیم  طوفان طاهروئیه سیریک را «وحید حیدری»، «مصطفی حاجی زاده»، «حسین کمالی» و همچنین«حجت الله اربابی» بازیکن فولاد گل به خودی زدند. 
در رقابت دیگر این روز نیز تیم پرسپولیس بندرعباس در یک بازی پایاپا چهار بر سه تیم بندر شهیدحقانی را شکست داد. 
در این بازی برای پرسپولیس «احسان درا» ۲ گل، «فریبرز زاهدی» و ا«میرحسین تنیان» هر کدام یک گل به ثمر رساندند و ‌برای تیم بندرشهید حقانی نیز «علی بیگی»، «عقیل سلیمانی» و «فرزاد قریشی» گلزنی کردند. 
 در روز نخست این رقابت‌ها نیز تیم‌ نایبند موفق شد  طوفان طاهروئیه سیریک را در ضربات پنالتی شکست دهد و در بازی دوم تیم بندر شهید حقانی با پنج گل مغلوب فولاد هرمزگان شد. 
در روز دوم این رقابت‌ها تیم نایبند بندرعباس استراحت داشت.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال ساحلی هرمزگان شامل پرسپولیس بندرعباس، بندر شهید حقانی، فولاد هرمزگان، طوفان طاهروئیه سیریک و نایبند بندرعباس هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha