۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1456
کد خبر: 84207347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید

ساری- ایرنا- همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید.

عقیل محمودی سفیدکوهی معاون فرماندار نکا امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دومین روز از چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی،سه طرح گردشگری و خدماتی در نکا به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها حدود ۱۵میلیارد ریال در بخش های گردشگری، آبخیزداری منابع طبیعی و بهزیستی هزینه شده است.

محمودی اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف گردشگری در بخش اقامتگاه های بوم گردی و طرح های گردشگری با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سه طرح بهزیستی شامل طرح های اشتغال زایی و افتتاح خانه محروم با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و طرح آبخیزداری منابع طبیعی روستای چلمردی  با اعتبار بیش از ۵ میلیارد ریال از جمله طرح های افتتاح شده امروز بود.

معاون فرماندار نکا با تاکید بر بزرگداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: همه ما در قبال انقلاب و نظام مسئول هستیم و باید دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنیم و دهه فجر فرصت مناسبی است تا عملکردها، پیشرفت کشور و دستاوردهای انقلاب و نظام به مردم بازگو شود.

محمودی تصریح کرد: عزت و اقتدار انقلاب ما و نائل شدن بر تمامی توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون در سایه حضور همواره مردم در تمامی صحنه های نظام جمهوری اسلامی است که باید قدردان این حضور باشیم و ضمن گره گشایی از مشکلات مردم، عملکردهای دولت و نظام بدرستی برای مردم تبیین شود.

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۶۶ طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال در شهرستان نکا مازندران کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha