۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84205809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح همیار مادر و کودک در گیلان به اجرا درآمد

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۰
کد خبر: 84205809
طرح همیار مادر و کودک در گیلان به اجرا درآمد

رشت - ایرنا - همزمان با نخستین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر طرح کشوری همیار مادر و کودک توسط بهزیستی استان گیلان به اجرا درآمد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح همیار مادر و کودک ویژه مادران باردار با هدف توانمندسازی مادران باردار در حیطه های نقش مادرانه، تشکیل گروه های همیاری مادر و کودک از اهداف اجرای این طرح است.

دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت: طرح همیار مادر و کودک در سه مرحله برای مادران باردار شامل دوران بارداری، یک سالگی و سه سالگی  فرزند برگزار می شود.

وی مکان اجرای طرح همیار مادر و کودک را در شهرستان رشت عنوان و خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی برای مادران در هر مرحله ۱۰ جلسه در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی گیلان با کمک مراکز بهداشت استان با توجه به در اختیار بودن شماره های تلفن مادران باردار "در مراکز بهداشت" نسبت به فراخوان مادران برای شرکت در این طرح اقدام می کند.

دکتر نحوی نژاد در ادامه با تبریک گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه در  دهه  فجر ۱۴۹ طرح اشتغالزایی در استان به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: ۳۰۴ واحد مسکونی نیز به مددجویان تحویل داده می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان بیان داشت: افتتاح مرکز مراقبتی و توانبخشی شبانه روزی روناک در رشت، مراکز مشاوره ای نسیم آرامش در رشت و مهرآوا در لاهیجان و افتتاح برنامه کارزار اعتیاد در لاهیجان در راستای پیشگیری از اعتیاد از جمله دیگر برنامه های دهه فجر بهزیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha