۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84204774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری همدان دهه فجر ۴۰ عنوان برنامه برگزار می‌کند

همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت: مناطق و سازمان‌های شهرداری همدان حدود ۴۰ عنوان برنامه ویژه به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند.

عباس صوفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی جلسات مختلفی برگزار کرده است اظهار داشت: فضاسازی و تزئینات محیط شهری، آذین بندی اماکن، میادین و معابر عمومی شهر، ایجاد یادمان‌ها و یادبودهایی متناسب با این ایام، حمایت و ایجاد زمینه برای مشارکت خودجوش شهروندان و تشکل‌ها و نیز ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات مناسب در این دهه و همچنین برگزاری جشن‌ها و مشارکت در برگزاری مراسم ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری همدان برنامه های مختلفی تدارک دیده است و با هماهنگی واحد اجتماعی و فرهنگی مناطق چهارگانه جشن‌های دهه فجر را برگزار می کند و این مناطق با پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران آذین‌بندی می‌شود.

شهردار همدان بیان کرد: نصب بنر با فرمایشاتی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، آذین‌بندی ساختمان‌های متعلق به شهرداری، برپایی نمایشگاه‌های عکس انقلاب، آذین‌بندی ورودی‌های شهر، پل‌ها و برنامه نورافشانی در چندین نقطه از شهر همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های شهرداری همدان در گرامیداشت یوم الله دهه فجر است.

صوفی با اشاره به اینکه اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌ها نیز در این ایام مزین به پرچم ایران می‌شود تصریح کرد: همزمان با سالگرد ورود امام راحل رژه خودرویی را در سطح شهر همدان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز جشن‌های انقلاب را در فرهنگسراهای شهرداری برگزار می‌کند و برگزاری انواع نمایشگاه‌های عکس در نگارخانه‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی ادبی با موضوع انقلاب، رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر است.

شهردار همدان افزود: علاوه بر صدور مجوز رایگان برای نصب بنرهای سایر دستگاها و ارگان‌ها در سطح شهر، سازمان سیما و منظر شهرداری، بیلبوردهای شهری را نیز به اکران تصاویری با موضوع انقلاب اختصاص می‌دهد.

صوفی تاکید کرد: در این برهه حساس برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و مشارکت گسترده مردم الزامی است اما با شیوع ویروس کرونا ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم، اما همگی بیعتی دوباره با میثاق‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha