۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84203343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هاشمیان: وقتی زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم

۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84203343
هاشمیان: وقتی زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره فوت مهرداد میناوند گفت: ای کاش وقتی زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم؛ وقتی که بازی می‌کنیم این نیمکت به آن نیمکت حمله می‌کند و همه ضد هم مصاحبه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وحید هاشمیان در حاشیه بازی سایپا و گل‌گهر سیرجان درباره درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: اول به خانواده مهرداد میناوند و بعد به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر می‌کنم. مهرداد یکی از بازیکنان بسیار خوب و تکنیکی فوتبال کشورمان بود و متاسفانه رفتنش همه را ناراحت کرد.

وی در ادامه افزود: اکثر ما خاطرات خوبی از او داریم. برای خیلی از فوتبالدوستان این چند روز سخت و شوک‌آور بود. همچنین آرزو می‌کنیم که علی انصاریان و حشمت مهاجرانی و همه هموطنانمان که درگیر این بیماری کرونا هستند زود به بهبودی برسند و دیگر این اتفاق تلخ برای هیچ خانوده‌ای در دنیا رخ ندهد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان بیان داشت: اولین بار که مهرداد میناوند را دیدم در سال ۱۳۷۳ بود. در تیم منتخب جوانان تهران بودیم. سپس در تیم ملی باهم بودیم. جز خاطرات خوب چیزی از او به یاد ندارم. خواهش می‌کنم از همه فوتبالدوستان که ای کاش وقتی زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم. وقتی که بازی می‌کنیم این نیمکت به آن نیمکت حمله می‌کند و همه ضد هم مصاحبه می‌کنند اما وقتی کسی از دنیا می‌رود و از دستش می دهیم می‌فهمیم دنیا ارزش این کارها را نداشته است. انشالله این‌ها که هستیم قدر همدیگر را بدانیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha