هلال احمر قزوین، آموزش‌های همگانی را به عشایر ارائه می‌دهد   

قزوین – ایرنا - معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه آموزش‌های همگانی به عشایر با رویکرد پیشگیری از حوادث و توانمندسازی جامعه هدف خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تهمینه ابراهیمی با بیان این مطلب، افزود: با توجه به تردد عشایر و همچنین ظرفیت‌های موجود هلال احمر استان، ارائه آموزش‌های مستمر و مؤثر تاب‌آوری جامعه به این گروه توسط هلال احمر استان انجام می‌گیرد تا با ارائه این آموزش‌ها شاهد آمادگی بیشتر و بهتر این گروه در مخاطرات باشیم.

وی با بیان اینکه در نشست مرتبط با این موضوع، سازوکار ارائه آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر به عشایر کوچرو استان و همچنین چارچوب همکاری‌های دو سازمان هلال احمر و اداره امور عشایر استان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: این آموزش‌ها شامل آموزش مخاطرات شایع و کمک‌های اولیه است که به منظور توانمندسازی جامعه عشایر به صورت رایگان به عشایر کوچنده استان ارائه می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین تاکید کرد: با توجه به مواجهه بیشتر عشایر با حوادث غیرمترقبه ارائه آموزش‌های همگانی به این جامعه هدف به منظور حفظ آمادگی آنها برای مقابله با حوادث و همچنین ارتقای سطح توانمندی آنان برای مقابله با مخاطرات، بسیار حائز اهمیت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha