۲۷ طرح به مناسبت دهه فجر در آستارا افتتاح می‌شود

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا از آماده افتتاح بودن ۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی با ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر عصر پنجشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا اظهار کرد:  هتل، کارخانه جوجه ریزی با ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه و بزرگترین استخرشنای غرب گیلان در کل با بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در دهه فجر در آستارا به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: ۲۳ واحد مسکونی مددجویان، یک پارک، ۲ واحد آموزشی، ۶ طرح توسعه و تقویت برق، سه مرکز رسیدگی به وضعیت معلولان، کانال هدایت آب های سطحی و آسفالت معابر شهری و روستایی نیز با اعتبارات دولتی اجرا شده اند و افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: احداث تیرپارک برای ساماندهی کامیون های ترانزیتی، تکمیل بارانداز راه آهن آستارا و تعریض بخشی از جاده آستارا-اردبیل در حوزه استحفاظی این شهرستان جزو برنامه های اصلی دولت در آستاراست.

فرماندار آستارا گفت: با افتتاح طرح های دهه فجر برای ۶۹ نفر به صورت مستقیم و ۴۳۸ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد و برنامه های افتتاح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.  

وی بیان کرد: طرح ها بیانگر تلاش دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم است و تکمیل طرح های نیمه تمام با جدیت پیگیری می شود و کمیته های ستاد دهه فجر، برای اجرای کیفی برنامه ها تلاش کنند.

وی ادامه داد: باید با توجه به تقارن دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، فضاسازی شهر در دستور کار قرار گیرد و در آئین های فرهنگی از توان سمن ها، هنرمندان و نخبگان بومی استفاده شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha