انقلاب اسلامی ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را درهم شکست

ارومیه - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را در هم شکست و توانست قطب های بزرگ قدرت نظیر آمریکا، شوروی و کشورهای دیگر را برهم بزند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری روز پنجشنبه در اولین جلسه برنامه ریزی کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر افزود: انقلاب های زیادی درطول تاریخ همانند انقلاب الجزایر، انقلاب چین و انقلاب های مختلف روی دادند ولی به علت ریشه غیر دینی و ضد دینی داشتن راه به جایی نبردند.

وی اظهارداشت: امام راحل انقلاب اسلامی را با تکیه بر دین پیش برد و همین مبنای دینی باعث شد انقلاب ایران متمایزتر از انقلاب های جهان شده و روز به روز بر شکوه و عظمتش افزوده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی هرچه جلوتر حرکت می کند، به همان اندازه هیمنه قدرت های پوشالی فرو پاشیده و قطب بندی های ابرقدرت ها در هم شکسته می شود.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت و تفکر در جهان مطرح است و می توان گفت قدرت ایران بلامنازع است و شعاع نفوذ آن تا دورترین نقطه جهان راه یافته و دلیل این موفقیت، ریشه اسلامی و دینی داشتن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از دین مقدس اسلام است و طبیعتی اسلامی دارد، گفت: اگر در طول ۴۲ سال اخیر دشمنان انقلاب، مانع تراشی و فتنه افکنی نمی کردند، دستاوردهایی فراتراز دستاوردهای موجود به نام انقلاب اسلامی تمام می شد.

حجت الاسلام خدایاری افزود:  هدف دشمن از ایجاد موانع ساقط کردن انقلاب بود که هرگز موفق نشد و بدون تردید هیچگاه به نقشه های شوم خود دست نخواهد یافت.

همچنین دراین جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha