روند کاهش ابتلا به کرونا در مشهد متوقف شد

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: در حالی که روند ابتلای افراد به کرونا در مشهد سیر نزولی به خود گرفته بود متاسفانه این روند هم اکنون متوقف شده است.

محمد رضا هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به آمار افزود: دستورالعملهای بهداشتی همچنان باید رعایت شود و اگر می‌خواهیم در موج چهارم کرونا غافلگیر نشویم باید از ساده‌انگاری عمومی در خصوص شیوع کرونا پرهیز کنیم.  
وی ادامه داد: اگرچه در شرایط فعلی تمام گروههای شغلی در شهرستان فعال هستند اما رعایت پروتکلهای بهداشتی برای همه گروهها الزامی و ضروری است.
فرماندار مشهد گفت: امیدواریم همچنان با همراهی مردم شریف و بزرگوار مشهد و تشدید فعالیتهای نظارتی شاهد غافلگیری و ایجاد موج جدید کرونا نباشیم.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب ۹۶ اتحادیه است.

این شهرستان با ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستاست و کلانشهر مشهد با مساحت ۳۵۰ کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۹ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۵۶۰ تن رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha