۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84199453
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مساحت شهر ایلام به ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار افزایش می یابد

ایلام- ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: مساحت مرکز استان با الحاق چهار روستای حاشیه شهر ایلام به ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار افزایش می یابد.

علی اصغر کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تصویب جلسه کارگروه زیربنایی و الحاق ۲ روستا چالسرا و فاطمیه و همچنین پیگیری برای الحاق ۲ روستای دیگر جلسه کارشناسی بزودی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: قرار است ظرف مدت ۲ هفته در خصوص الحاق روستاهای فاطمیه و هفته چشمه به شهر ایلام نیز تصمیم گیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: با اضافه شدن ۲ روستای دیگر و بر اساس طرح تفصیلی و افق طرح قبلی ۳۰۰ هکتار به مجموع مساحت شهر ایلام اضافه می شود.

کاظمی ادامه داد: با توجه به مساحت طرح تفصیلی، مساحت شهر ایلام به ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار و جمعیت نیز با اضافه شدن ۳۰ هزار نفر جمعیت این روستاها به ۲۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با نظر مساعد اعضای شورای شهر هفت چشمه و موافقت مردم هرچه سریع تر این روستا و روستای فاطمیه نیز به شهر ایلام الحاق شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام توسعه خدمات شهری، بهره مندی از امکانات و تجهیزات مناسب، بهبود شرایط ساخت و ساز، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین امکان بهره مندی مردم از خدمات شهری و اعتبارات ویژه را از مزایای الحاق روستاها به شهر برشمرد.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارای کمترین جمعیت در بین استان های کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha