۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84199275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۲ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی در مراغه

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
کد خبر: 84199275
کشف ۱۲ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۱۲ دستگاه استخراج بیت‌کوین یا ماینر غیرمجاز و یکهزار و ۶۹۵ عدد اقلام بهداشتی و شوینده احتکاری از یک واحد مسکونی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ  رمضان الهوریان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات پلیسی از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در سطح شهر مطلع شدند و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد یکهزار و ۶۹۵ عدد انواع کالاهای بهداشتی شامل انواع دستمال کاغذی، انواع پوشاک بچه، انواع پودر و مایع لباسشویی و ظرفشویی نیز از این واحد مسکونی کشف و ۲ متهم نیز در این ارتباط دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینرها و کالاهای بهداشتی احتکاری را ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کردند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی افزود: پلیس در راستای تحقّق شعار سال و جهش تولید و به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد کشور به صورت جدی یا بر هم زنندگان اقتصاد کشور برخورد کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha