معاون سیاسی استاندار: تور رسانه‌ای استان مرکزی ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

اراک - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تور رسانه‌ای استان مرکزی ۱۴۰۰، با رویکرد و معرفی دستاوردهای نظام در مناطق مختلف این استان در دست برنامه ریزی است که به زودی اجرایی می‌شود.

" بهروز اکرمی " روز دوشنبه در بیست و یکمین نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: رسانه‌های استان در قالب یک کاروان به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و از نزدیک ضمن رصد طرح‌ها و اقدامات نظام و حاکمیت، نقاط ضعف و مثبت طرح‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.
وی بیان داشت:  این تور رسانه‌ای با هماهنگی فرمانداران در ۱۲ شهرستان استان مرکزی اجرا می‌شود که علاوه بر معرفی دستاوردهای نظام، پتانسیل و توانمندی های بومی هر منطقه را  نیز معرفی می‌شود.
معاون  سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره دهه فجر را متعلق به مردم و تمام نهادهای حاکمیتی دانست و گفت: دهه فجر تنها مختص به دولت و بهره برداری از طرح‌ها نیست و باید بر این امر وقف باشیم که جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز به تزریق امید دارد و تا بتوانیم از ارزش‌ها و آرمان‌های ارزشمند انقلاب صیانت کنیم.
اکرمی تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونا، رویکرد برنامه‌های دهه فجر به صورت غیر حضوری و با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد  اولویت برنامه‌های دهه فجر امسال بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی است و ارائه برنامه‌ها در فصای مجازی به گونه‌ای باشد که موجب تقویت همدلی و همبستگی ملی شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر افزایش نشاط اجتماعی در تدوین برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: نشستی با فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار و در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه فجر از نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان رسانه‌ای استان بهره‌گیری بیشتری شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: سه هزار پوستر به مناسبت دهه فجر از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد .
حجت الاسلام عباس دانشی افزود:  برنامه‌های دهه فجر امسال در روز ۲۲ بهمن ماه به صورت کاروان خودرویی و بیشتر با رویکرد غیر حضوری برگزار می‌شود.
مدیر کل دفتر خانواده و بانوان استانداری مرکزی نیز بیان داشت: نخستین کنگره زنان ایثارگر ، جانباز و شهید استان برگزار می‌شود.
زهرا کسایی پور افزود: دهه فجر امسال پویشی استانی به منظور معرفی ظرفیت و توانمندی های زنان در استان پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) مصادف با گرامیداشت روز زن در استان تدوین شده که با توجه به شرایط کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست در خصوص نحوه اطلاع رسانی برنامه‌های دهه مبارک فجر، آخرین وضعیت پیگیری دستورالعمل بند (چ) ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در خصوص انعقاد قرارداد دستگاه‌های اجرایی با صدا و سیما بحث و تبادل نظر شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha