۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84198040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانی کرج برای مسابقه نقاشی فراخوان داد

۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبر: 84198040
آتش نشانی کرج برای مسابقه نقاشی فراخوان داد

کرج - ایرنا - سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و فرهنگسازی مسابقه نقاشی با محور ایمنی وآتش‌نشانی فراخوان داد.

عباس وحیدی  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج روز دوشنبه به خبرنگارایرنا گفت: هدف ازبرگزاری این مسابقه  ترغیب گروه‌های سنی از هفت تا ۱۸ سال به انجام فعالیت‌های هنری در اوقات فراغت، آموزش غیرمستقیم موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و آشنایی با فعالیت های آتش‌نشانان در حوزه شهری است.

این مسوول بیان داشت:  براین اساس افراد بین هفت تا ۱۸ سال می تواند آثار نقاشی خود را در زمینه فعالیت آتش نشانی و اقدامات پیشگیرانه در زمینه آتش سوزی و سایر حوادث  را  از طریق فضای مجازی  به سازمان آتش نشانی کرج ارسال کنند.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار مسابقه بزرگ نقاشی «ایمنی و آتش نشانی » تا پایان بهمن ماه‌جاری  خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه بزرگ به همت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اجرایی  شده است.

وحیدی اظهار داشت:  با توجه به فراوانی موضوعات ایمنی و فعالیت‌های حوزه آتش‌نشانی  ، موضوع این مسابقه به صورت آزاد است که علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری آثار خود را از طریق فضاهای مجازی به آدرس ایمیل: Email: Amoozesh@karaj۱۲۵.ir یا به شماره واتساپ ۰۹۳۸۳۶۰۱۲۴۶ و یا  ارسال عکس اثر به پیج اینستاگرامی سازمان به آدرس: @karajcity۱۲۵ ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی البرز، کرج، انتهای بلوار امامزاده حسن(ع)، نرسیده به پل ذوب آهن، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با کد پستی: ۳۱۵۷۸۱۳۳۶۱، واحد امور ارتباطات و بین‌الملل یا امور آموزش و تربیت بدنی سازمان ارسال نمایند.

آثار برتر پس از بررسی توسط هیات داوران جوایزی دریافت خواهند کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha