۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1432
کد خبر: 84197389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ پروژه عمرانی دردشتستان افتتاح و اجرا می‌شود

بوشهر-ایرنا- فرماندار دشتستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸۰ پروژه عمرانی با ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا ، فتح الله نوروزی در شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: آغاز عملیات اجرایی ۴۱۰ واحد مسکن مددجویی، ۱۶ پروژه فناور اطلاعات شامل ارتقاء سایت‌های فیبر نوری، اجرای طرح تحول نخلستان دشتستان و طرح‌های ورزشی و فرهنگی از جمله پروژه‌های این شهرستان در دهه فجر است.

وی اضافه کرد: با توجه به هجمه‌های مختلفی که بر علیه انقلاب اسلامی می‌شود، تنها با خدمت رسانی به مردم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها می‌تواند هجمه‌ها را خنثی کند.

نوروزی وحدت را رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دهه مبارک فجر فرصتی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف امید و اعتمادآفرینی است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود و برنامه‌های افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانس ، جشن انقلاب نیز به صوروت رژه موتوری و ماشینی، دیدار مردمی در بخش‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

فتح الله نوروزی ادامه داد: در همین راستا در بخش‌های ۶ گانه دهیاران، شهرداران و بخشداران در حوزه فضا سازی مناسب و ایجاد محیطی شاد و مفرح برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزارو ۷۹۰ نفر در شهرستان دشتستان به این بیماری مبتلا و ۲۴۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

فرماندار دشتستان افزود: در همین ارتباط انتظار می‌رود مردم با عادی انگاری زمینه خیز آرام بیماری و تبدیل به پیک چهار را فراهم نکنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خاص امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود بزرگداشت دهه مبارک فجر با هوشمندی و برنامه ریزی لازم برگزار شود تا هم شاهد افزایش بیماری نباشیم و از طرفی نیز این مناسبت مهم گرامی داشته شود.

ابراهیم رضایی افزود: همه ما مدیون انقلاب و فجرآفرینان هستیم و باید برای بیان دستاوردهای انقلاب و تببین و انتقال آن به نسل جوان تلاش کرد.

وی در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دشتستان اضافه کرد: با توجه به آبی شدن بیشتر شهرستان‌های استان بوشهر انتظار می‌رود با عادی انگاری و بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی شرایط را بحرانی نکنیم.

رضایی اضافه کرد: توزیع اعتبارات شهرستانی باید براساس وسعت، جمعیت و گستردگی بخش‌ها انجام شود که این اصل در توزیع اعتبارات شهرستانی مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: گر چه کشور از لحاظ بودجه مشکل دارد اما در برخی امور که مردم شهرستان گلایه مند هستند مانند وضعیت سند املاک شخصی مردم و روال اداری آنها، مساله سودهای غیر متعارف بانکی و سنگ اندازی‌های بانکی در مسیر مردم و تولید کنندگان باید مورد توجه قرار گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha