پویش «به سبک سردار» برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- پویش «به سبک سردار» در دانشگاه های خواجه نصیرالدین طوسی و علم و صنعت برگزار می‌شود.

سبک و سیره شهید سردار سلیمانی از نگاه دانشجویان و نشر آثار برگزیده از أهداف برگزاری این پویش است.

همچنین از اهداف دیگر این پویش سبک زندگی سردار در نمودار الگوی ایرانی-اسلامی و الگو برداری از آن در جهت تحقق بخشیدن به تمدن نوین اسلامی - سبک و سیره زندگی سردار شهید سلیمانی از نگاه دانشجویان است.

به گزارش روز یکشنبه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محوریت این پویش معنویت (خودسازی، اخلاص) اخلاق فردی و اجتماعی مکتب اسلام خط امام و رهبری جهاد (جبهه مقاومت، جبهه استکبار و مبارزه با تروریسم جهانی) شهادت طلبی است.

علاقه مندان می توانند برای ارسال آثار خود دل نوشته، نامه (حداکثر ۳۰۰کلمه) کلیپ (۳دقیقه ای) موشن استوری عکس نوشته به سه زبان: فارسی، عربی انگلیسی مهلت ارسال آثار تا ۱۲بهمن ۹۹ نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آثار خود رابه آدرس های  besabkesardar۱۳۹۹@gmail.com پیام رسان بله :besabkesardar۱۳۹۹@  ارسال کنند و برای  کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۳۰۴۳۶۳۱۵۳ پیامک کنند.

به گزارش ایرنا، سپهبد حاج قاسم سلیمانی أبومهندسً و هشت تن دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ٩٨ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha