مربی تیم فوتبال شهرخودرو: بهترین حسن بازی کسب سه امتیاز بود

مشهد- ایرنا- مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بهترین حسن بازی با تیم نساجی مازندران کسب سه امتیاز بود که کمک می‌کند از نظر روحی و روانی تیم ما به شکلی برگردد که در اوایل فصل داشتیم.

محمد نوازی عصرچهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال نساجی مازندران در مشهد افزود: امروز یکدل و یک صدا بودیم تا بازی را ببریم. بعد از زدن گل هم بازیکنان ما شرایط دفاعی را خوب انجام دادند. می‌توانستیم در ضد حمله هم به گل برسیم.

وی ادامه داد: بعد از زدن گل، تاکتیک ما عقب نشستن نبود. بازیکنان ما جوان و بی‌تجربه هستند ما حتی می‌توانستیم به گلهای بیشتری برسیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان اینکه داوران بیش از اندازه به تیم ما کارت می‌دهند گفت: این رویه باید درست شود. این صحیح نیست که در بازی های مهم داور خوب و در بازی تیم‌های پایین جدول، داور ضعیف بگذارند.

وی افزود: داوران باید بهتر سوت بزنند امروز داور ما را خیلی اذیت کرد، داور با خود کارت زیاد آورده بود و به ما خیلی کارت داد.

نوازی ادامه داد: در کنار زمین نمی‌توانیم ساکت بنشینیم طبیعی است با توجه به خالی بودن ورزشگاه از تماشاگر، صدا می‌پیچد و هر گفتگویی که انجام شود به گوش داور می‌رسد.

وی در خصوص بازی هفته بعد تیم شهرخودرو هم گفت: هفته بعد بازی سختی با سپاهان داریم امیدواریم بتوانیم در آن بازی هم بدرخشیم. از هواداران هم تشکر می‌کنیم  آنها تیم را حمایت کنند تا با عملکرد خوبمان نتیجه بهتری بگیریم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم موفق شود.

مربی تیم شهرخودرو افزود: کیفیت زمین چمن ورزشگاه نیز زیرسازی خوبی ندارد و بازیکنان در زدن ضربه روی زمین مسلط نیستند. در حال حاضر دو دراوزه‌بان خوب داریم که با توجه به نظر سرمربی درون دروازه قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با گل دقیقه ۳۰ امین قاسمی نژاد تیم نساجی مازندران را در مشهد شکست داد.

هم اینک تیم فوتبال شهرخودرو از ۱۲ بازی با کسب ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم و تیم نساجی با ۹ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha