قالیباف: قانونمند شدن شوراهای حل اختلاف به سرانجام رسید

تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساختار صادقانه شوراهای حل اختلاف نیازمند قانون بود، گفت: این موضوع با لایحه ارائه شده دولت و تصویب نمایندگان به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، ادامه بررسی لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف در دستور کار قرار گرفت و با احتساب مصوبات این لایحه در روزهای گذشته، مواد یک تا ۴۷ تصویب شد و به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

در ادامه «محمدباقر قالیباف» پس از بررسی و به تصویب  لایحه با قدردانی از قوه قضائیه و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در تدوین و بررسی این لایحه گفت: ساختار مهمی مثل شوراهای حل اختلاف که بیش از دو دهه خدمات صادقانه داشتند، نیازمند قانونمند شدن بود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: با هماهنگی قوه قضائیه و دولت و تصویب مجلس، قانون دائمی خوبی برای شوراهای حل اختلاف تدوین شد.

قالیباف خاطرنشان کرد: امیدواریم تصویب این قانون موثر بوده و با هماهنگی میان قوه قضائیه و شورای نگهبان، ماده ۵ مکرر نیز حل و فصل شود و این شورای باارزش بتواند ادامه مسوولیت خود را با انگیزه بیشتر ادامه دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha