۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84186572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی نساجی و ماشین‌سازی؛ یک امتیاز بی‌حاصل

تهران- ایرنا- تیم‌های نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۵ امروز(جمعه) تیم‌های نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه وطنی قائمشهر از دیدار معوقه هفته نهم به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

ابتدا تیم ماشین‌سازی بود که موفق شد در دقیقه چهار به گل برسد. ارسال اتابک زارعی از سمت راست بدون برخورد با بازیکنی وارد دروازه نیما میرزازاد شد. در ادامه تیم میزبان برای جبران گل خورده تلاش زیادی را انجام داد و نهایتا میلاد کمندانی در دقیقه ۴۲ روی پاس کریم اسلامی موفق به گلزنی شد تا نساجی به عنوان تیم بازنده راهی رختکن نشود. در نیمه دوم هر ۲ تیم با احتیاط بیشتری وارد میدان شدند. ماشین‌سازی به یک امتیاز خارج از خانه راضی بود و در سوی مقابل نساجی به دنبال زدن گل دوم بود اما این اتفاق رخ نداد و موقعیت‌های تیم وحید فاضلی یکی پس از دیگری به هدر رفت.

نساجی برای هفتمین هفته متوالی رنگ برد را ندید و ماشین‌سازی هم همچنان در جدول رده‌بندی بدون برد به کارش ادامه داد. با این یک امتیاز، نساجی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند و شاگردان سعید اخباری هم با چهار امتیاز قعرنشین ماندند.

ترکیب نساجی:

نیما میرزا زاد، حسن نجفی، کریم اسلامی(بهزاد داوودی)، مهدی نظری(حسین زامهران)، محمود قائد رحمتی، مهرداد بایرامی، میلاد کمندانی(روزبه شاه علی دوست)، مجتبی بیژن، علی داوران، حامد شیری و سعید بیگی

ترکیب ماشین‌سازی:

مهدی اسلامی، مهدی رستمی، ایمان باصفا(پیمان بابایی)، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاق‌پور، فرزاد محمدی(محمدامین اسدی)، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی(رضا کریمی)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha