۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
کد خبر: 84184605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف استعدادها در رشته کُشتی نیازمند توجه به مناطق حاشیه‌ای است

سنندج‌ - ایرنا - رییس فدراسیون کُشتی گفت: با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش در مناطق حاشیه‌ای نیروهای مستعد پرورش می‌یابند و استعدادهای این حوزه کشف می‌شود.

به گزارش ایرنا علیرضا دبیر روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان اظهار داشت: کشتی ورزشی است که همه قومیت‌ها و مذاهب را کنار هم جمع می‌کند و تا کنون توانسته به وحدت جامعه ایرانی کمک شایانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هرچه در ورزش هزینه شود نتایج آن در آینده به خوبی دیده می‌شود افزود: اهالی سیاست و مسوولان کمتر به سرمایه‌گذاری بر روی ورزش توجه می‌کنند اما با اهمیت دادن به ورزش آسیب های اجتماعی و اعتیاد کاهش می‌یابد.

دبیر با اشاره به اینکه ایران خواستگاه کشتی جهان است و از این ظرفیت باید به بهترین شکل بهره ببریم گفت: این رشته ورزشی همچون نفت، خاویار و پسته ایران است اما به علت کم توجهی در حال از دست دادن آن هستیم.

وی با تقدیر از نگاه ویژه استاندار کردستان به ورزش یادآور شد: وجود مدیرکلی از جنس ورزش در اداره ورزش و جوانان و قهرمان کشتی در راس هیات کشتی کردستان شرایط مناسبی برای رشد این رشته ورزشی در استان ایجاد کرده است و فدراسیون هم آمادگی دارد برای توسعه این ورزش همکاری کند.

در این نشست توافق شد جام کشور با عنوان شهدای کردستان هر ساله در رشته کشتی در  استان برگزار شود و استاندار نیز قول داد تمام توان خود را برای برگزاری آن بکار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha