۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84183950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمحال و بختیاری رتبه سوم برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر را کسب کرد
عکس تزیینی است

شهرکرد -ایرنا-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برخورد با خرده‌فروشان و پاکسازی نقاط آلوده استان گفت: این استان امسال رتبه سوم کشوری در زمینه برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر را کسب کرده است.

سید قدیر مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح پاکسازی یکی از مناطق آلوده مرکز استان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح پاکسازی، ارتقا امنیت اجتماعی و پلمب اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین سیاست‌های حوزه پیشگیری و برخورد با مواد مخدر استان از ۲ سال‌ گذشته به صورت جدی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح در مناطق آلوده استان، فضای عمومی این محله‌ها نسبت به گذشته تغییر یافته است و امید است بتوان این مناطق را با استمرار اجرای این طرح‌ها از دست سوداگران مرگ پاکسازی کرد.

مرتضوی با اشاره به اینکه هنوز در برخی مناطق استان زمینه برای فعالیت برخی افراد سودجو و سوداگران مرگ وجود دارد، افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پنج باب منزل مسکونی که پاتوق تهیه و توزیع موادمخدر بودند، با حکم مقام قضایی روز چهارشنبه پلمب شد.

وی بر نقش اثرگذار رسانه در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در حوزه پیشگیری از مواد مخدر باید از همه ظرفیت و توان استان استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح ارتقاء امنیت و طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده در استان از ۲ سال‌گذشته به صورت جدی در همه نقاط آلوده استان آغاز شده است.

عبدالرضا علی‌محمدی افزود: این طرح به منظور پیشگیری و جلوگیری از توزیع مواد مخدر، مسدود کردن و پلمب کردن منازل و اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر تا رسیدن وضعیت مناسب و سفید ادامه خواهد داشت.

وی بر اهمیت بحث مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از این بلای خانمانسوز تاکید کرد و افزود: همه مسوولان و دست‌اندرکاران با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و مقامات قضایی در راستای مبارزه با مواد مخدر با تمام توان حضور خواهند داشت.

دادستان مرکز استان بر استمرار اجرای طرح‌های ضربتی پاکسازی نقاط آلوده استان تاکید کرد و گفت: با متخلفان و همچنین سوادگران مرگ برخورد جدی قانونی و قضای خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح پاکسازی در یکی از منطقه شهرکرد روز چهارشنبه با حضور مسوولان قضایی، انتظامی و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اجرا شد.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha