۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته بهداشتی و معیشتی در بیله‌سوار توزیع شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه بیله‌سوار گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی ۹ هزار و ۱۵۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی و یک هزار بسته معیشتی بین شهروندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، یوسف اختری روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا افزود: همچنین تاکنون بیش از ۳۵ هزار بسته غذای گرم در بین افراد نیازمند و جامعه آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای رزمایش گام دوم سردار دل‌ها بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر شهری و روستایی، توزیع و ترغیب استفاده از ماسک در بین مردم، استقرار ایستگاه‌های سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، رژه خودرویی، اجرای برنامه‌های محله محور در مساجد و استفاده از ظرفیت پزشکان در شناسایی و بیماریابی، نظارت و پایش بر اصناف و بازارچه و همراهی آنها در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از برنامه‌های این رزمایش خواهد بود.

او گفت: اقدامات موفقی در حوزه مبارزه با کرونا در شهرستان انجام شده و گروه‌های بسیجی در کنار شبکه بهداشت و ادارات عضو طرح شهید سپهبد سلیمانی هماهنگی خوب و موثری در این زمینه دارند و  امیدواریم این شرایط به وضعیت سفید منجر شود.

شهرستان بیله‌سوار در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha